Jom Menang Pampers Berkualiti Dari Applecrumby™ !

Bulan November ni ada contest menarik untuk TAP users! Jom masuk contest Applecrumby ni jom. Kami mencari 3 pemenang bertuah untuk bawa pulang 12 pax (1) dan 3 pax (2) Designer Diaper dari Applecrumby! Aip! Sebelum masuk contest ni pastikan anda sudah mendaftar di sini ya: https://community.theasianparent.com/contest/jom-menang-pampers-berkualiti-dari-applecrumby/1711?lng=en Kalau tidak, ia dikira tidak sah tau. Contest bermula dari 7/11/2022 hingga 20/11/2022. GOOD LUCK!

Jom Menang Pampers Berkualiti Dari Applecrumby™ !
135 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Saya suka pampers Applecrumby kerana saya seorang wanita yang bekerja, keutamaan saya adalah keselesaan anak ketika saya sedang sibuk menguruskan hal kerja di pejabat dalam masa yang sama saya juga bertanggungjawab dalam menjaga alam sekitar. Anak adalah satu amanah, alam yang kita diami ini juga satu amanah. Dengan ini keutaaman saya adalah memberi yang terbaik buat anak dan alam ini. Sifat pampers Applecrumby ini yang mesra alam dan saya tak perlu risau jika saya kitar semula pampers ini, Pampers Applecrumby tidak akan memberi kesan buruk kepada alam sekitar kerana diperbuat dari bahan yang bebas sepenuhnya daripada pemutihan klorin, DEHP, Phthalates, logam berat, asbestos serta pewangi. Dalam masa yang sama, ketahanan penyerapan pampers ini adalah selama 12 jam jadi sangat jimat untuk mengendalikan stok pampers anak saya. Saya tidak perlu sentiasa pergi ke kedai untuk membeli stok pampers baru kerana pampers Applecrumby memberi jaminan yang terbaik buat saya dari segi ketahanan, kekemasan serta keselesaan terhadap baby saya. Saya tak akan pilih jenama yang lain kerana semua kebaikan untuk baby, alam sekitar dan juga ibubapa terletak di dalam satu pampers berjenama Applecrumby. Terima kasih Applecrumby kerana hadir dalam dunia ibu bapa. Anda memang memudahkan kami semua❤️

Baca lagi
Post reply image
TapFluencer

Saya suka pampers Applecrumby kerana jenama ini merupakan pilihan yang terbaik bagi bayi saya. Saya telah mencuba beberapa sampel lampin dari pelbagai jenama terkenal tetapi ternyata jenama lain tidak mampu untuk menandingi kualiti lampin Applecrumby. Lampin Applecrumby mempunyai kualiti yang premium dan mesra alam kerana dihasilkan daripada bahan selamat yang diperoleh secara semula jadi, berasaskan tumbuhan dan bebas klorin. Lampin Applecrumby lembut dan selesa dipakai di samping mampu memberikan perlindungan sehingga 12 jam. Lampin Applecrumby juga diuji secara dermotologi sesuai untuk bayi yang mempunyai kulit sensitif dan telah memenangi banyak anugerah jenama lampin terbaik. Lampin Applecrumby sangat memudahkan ibu bapa untuk mengenal pasti bila waktu untuk membuat pertukaran lampin melalui jalur penunjuk kebasahan. Harga lampin Applecrumby juga mampu milik dan sangat berbaloi dengan kualiti yang diberikan. Ternyata bayi saya sangat selesa dan sesuai dengan Applecrumby kerana tidak mengalami sebarang ruam lampin dan tiada masalah kebocoran selama menggunakan jenama ini. Saya telah mencuba lampin Premium Overnight dan SlimDry EasyDay sebelum ini, dan saya rasa amat teruja jika diberikan peluang untuk mencuba Designer Diaper pula

Baca lagi
Post reply image
VIP Member

Saya suka pampers Applecrumby kerana ia adalah lampin premium yang telah diperhebatkan dengan rekaan tekstur bebas klorin demi memberi keselesaan dan rawatan yang baik bagi kulit bayi. Kerana penggunaan klorin membebaskan dioksin, yang dikenali sebagai karsinogen manusia. Karsinogen ialah agen agen yang boleh mencetuskan pertumbuhan barah. Selain itu, keistimewaan lampin ini juga dapat menghapuskan risiko daripada alahan. Sekali gus, memberi pengaliran udara yang baik disekitar punggung bayi , membantu kesegaran kulit dan sentiasa kering. Seharusnya produk ini dicuba oleh semua ibu bapa kerana ia bebas daripada bahan sensitif sekali gus mengurangkan kesan ruam pada bayi. Sehubungan dengan itu, lampin ini direka khas untuk keselesaan bayi dari bahagian belakang kapas lembut yang boleh bernafas hingga ke pinggang elastik regangan yang luas dan selesa, lampin ini dibuat untuk keselesaan optimum dan untuk pastikan bahagian bawahnya kering dan sejuk sepanjang penggunaan. Yang lebih memuaskan bagi saya adalah kualiti lampin ini. Kerana semua bahan yang terdapat didalam lampin ini adalah bahan yang terbaik dan selamat untuk bayi. Sebagai ibu, tiada apa yang saya mahukan, hanya mahu bagi yang terbaik buat bayi saya.

Baca lagi
Post reply image
1y ago

Post reply image

First impression aku terhadap lampin Applecrumby ni adalah exclusive. Hanya dengan warna tema putih hitam telah mampu membuatkannya nampak sangat special tak seperti lampin jenama lain yang menggunakan warna terang berwarna warni... logo kuda kayu mainan membuatkan rupa Appecrumby ni nampak lebih special dan mewah. Sebab utama aku berminat untuk mencuba produk Applecrumby ni adalah pada bahan utama dan cara pembuatannya. Kalau ualls nak tahu, produk Applecrumby amat menitikberatkan isu keselamatan bayi supaya kesihatan mereka sentiasa terjaga. NO HARSH CHEMICALS - Itulah janji daripada pihak Applecrumby untuk tidak menggunakan sebarang bahan kimia yang tidak sepatutnya semasa pembuatan lampin ini di buat supaya kesihatan bayi lebih terjaga. Bahkan tidak ada juga pewangi, klorin, getah dan lain-lain bahan yang boleh memberikan ketidakselesaan kepada si comel. Antara kelebihan tersebut adalah: • Bahagian dalam yang sangat lembut dan selesa •Nipis dan tidak panas •Pinggang yang elastik • Pelekat yang kuat walau di pakai tanggal berkali-kali • Size yang sangat padan •Bahagian paha tutup sepenuhnya Terima kasih untuk pengeluaran product yang berkualiti tinggi.

Baca lagi
Post reply image

Saya suka pampers applecrumby kerana sebab utama aku berminat untuk mencuba produk Applecrumby ni adalah pada bahan utama dan cara pembuatannya. Kalau ualls nak tahu, produk Applecrumby amat menitikberatkan isu keselamatan bayi supaya kesihatan mereka sentiasa terjaga. Antara kelebihan lain adalah: -Bahagian dalam yang sangat lembut dan selesa -Nipis dan tidak panas -Pinggang yang elastik -Pelekat yang kuat walau di pakai tanggal berkali-kali -Size yang sangat padan -Bahagian paha tutup sepenuhnya Sudahlah selamat tanpa ada sebarang bahan terlarang, bahkan sangat-sangat berkuasa untuk menyerap bagi memastikan si comel selesa sepanjang hari NO HARSH CHEMICALS - Itulah janji daripada pihak Applecrumby untuk tidak menggunakan sebarang bahan kimia yang tidak sepatutnya semasa pembuatan lampin ini di buat supaya kesihatan bayi lebih terjaga. Bahkan tidak ada juga pewangi, klorin, getah dan lain-lain bahan yang boleh memberikan ketidakselesaan kepada si comel. Tapi apa yang membuatkan lagi teruja adalah kerana ianya sangat-sangat lembut! Ultra soft betul lembut seperti kapas! Sesuai untuk baby aktif kerana pempers yang susah bocor.

Baca lagi
Post reply image
1y ago

Semoga ada rezeki saya untuk first baby 🤲🏻 ameen ✨🤍

Saya suka pampers Applecrumby kerana pertama sekali, ia merupakan pampers yg 100% bebas klorin. Mengikut pembacaan saya, pampers yang mempunyai bahan kimia bahaya ini boleh mengakibatkan kegatalan dan alergik dek kerana kulit bayi yang sensitif. Oleh itu, pampers Applecrumby boleh melindungi kulit sekaligus mengurangkan ruam pada kulit bayi dan nyaman untuk dipakai sepanjang hari. Keduanya, pampers Applecrumby mempunyai penunjuk kelembapan yang amat membantu bagi saya terutamanya yang sibuk dengan kerjaya. Ketiganya, pampers Applecrumby tidak menyebabkan paha dan pinggang bayi kemerahan atau melecet. Sistem ini sangat meyakinkan saya bahawa jenama Applecrumby sebagai pilihan utama. Keempat, pampers Applecrumby mempunyai kapasiti penyerapan sehingga 12 jam tetapi pada masa yang sama sangat selesa dan lembut untuk dipakai sebagai pampers harian. Fungsi ini dapat mengelakkan kebocoran dan membuatkan bayi saya rasa selesa sepanjang hari. b Akhir kata, semoga saya ada rezeki untuk menang peraduan ini. Terima kasih theAsianparent & Applecrumby kerana telah membukan peluang ini.

Baca lagi
Post reply image

Saya suka pampers Applecrumby kerana ianya lampin premium yg bebas klorin dan eco friendly. Pampers Applecrumby bebas klorin dimana klorin adalah sangat bahaya untuk bayi kerana klorin menghasilkan chemical yg boleh menjejaskan sistem imunisasi badan selain menyebabkan gangguan hormon. Pampers Applecrumby yg bebas klorin ini sangat selamat untuk kulit dan perkembangan kesihatan bayi saya. Pampers Applecrumby juga diperbuat daripada bahan semulajadi yg berasaskan dari tumbuhan. Pampers Applecrumby juga breathable, lembut dan sangat selesa dengan getah pinggang yg super elastik sesuai untuk kulit bayi saya justuru merendahkan risiko terjadinya ruam lampin atau ketidakselesaan. Selain itu, terdapat wetness indicator yg memudahkan saya untuk memastikan waktu yg tepat untuk menukar lampin. Serapan yg sangat tinggi juga sangat penting dan ini terdapat pada pampers Applecrumby kerana ia mampu menyerap air lebih dari 30 kali berat pampers, selain ia mempunyai perlindung dari kebocoran. Pampers Applecrumby juga diperbuat dari bahan yg boleh dikitar semula, sesuatu yg bagus untuk alam.

Baca lagi
Post reply image
1y ago

ig : amalina.ahmad

Saya suka pampers Applecrumby kerana ianya sesuai untuk si comel saya! Sebelum ini saya menggunakan pampers biasa di pasaran. Sehinggalah pada suatu hari terdapat ruam di celah paha bayi saya dan ruam tersebut semakin lama semakin teruk sehingga menyebabkan kulit bayi saya menggelupas. Apabila saya berjumpa doktor, dia memberikan ubat untuk ruam dan nasihatkan saya untuk menukar lampin kepada lampin jenis free chlorine. Setelah membuat sedikit kajian dalam internet, saya memilih untuk mencuba pampers Applecrumby kerana selain free chlorine, pampers Applecrumby juga sangat nipis, lembut dan bebas dari bahan sensitif. Kini, setelah memakai lampin Applecrumby lebih 2 minggu, saya lihat perubahan yang ketara kepada ruam bayi saya! Alhamdulillah ruam di celah paha bayi telah semakin baik dan berkurangan! Ternyata pilihan saya tepat kerana telah memilih pampers Applecrumby. Terima Kasih pampers Applecrumby! Saya tidak akan menukar kepada pampers lain lagi! Pampers Applecrumby merupakan pilihan terbaik untuk ibu-ibu seperti saya 😍🥰

Baca lagi
Post reply image

Saya suka pampers applecrumby kerana saya merasa sangat unik dan berbeza pada pampers yang lain , pampers Applecrumby ni adalah exclusive. Hanya dengan warna tema putih hitam telah mampu membuatkannya nampak sangat special tak seperti lampin jenama lain yang menggunakan warna terang berwarna warni... logo kuda kayu mainan membuatkan rupa Appecrumby ni nampak lebih special dan mewah. Dan pampers ni sangat sangat lembut ! Ultra soft betul , sebab utama jgk untuk kita memilih pempers applecrumby adalah pada bahan utama dan cara perbuatannya , kerana produk applecrumby sangat menitik beratkan isu keselamatan baby supaya kesihatan sentiasa terjaga 😍 . Kelebihan pampers ini ialah 1 ) bahagian dalam sangat lembut dan selesa 2 ) nipis dan tidak panas 3 ) pingangg yang elastik 4 ) pelekat yang kuat walaupun di tanggal berkali kali 5 ) size yang sangat padan 6 ) bahagian paha tutup sepenuhnya 7 ) tidak mudah bocor ke bahagian atas jika baby poo poo Semoga ada rezeki saya dan baby ♥️

Baca lagi
Post reply image

Saya Suka Apple Crumby Kerana jenama ini mementingkan kualiti dan “good packaging” serta “good marketing” yang menarik minat saya untuk mengetahui lebih lanjut mengenai produk ini. Sebagai ibu yang baru pertama kali melalui fasa kehamilan bayi pertama saya telah melakukan kajian kepada beberapa jenis lampin bayi dan ternyata “marketing, produk kualiti, promosi serta good packaging” yang dipaparkan oleh pihak Apple Crumby telah menarik minat saya untuk membeli dan mencubanya bagi kelahiran bayi pertama saya yang dijangka pada bulan 2, 2023. Diharap penyertaan ini sedikit sebanyak memberi kenangan terindah dalam proses kelahiran bayi sulung saya. Saya dahului dengan ucapan terima kasih kepada pihak Apple Crumby dan The AsianParent yang membuka peluang ini kepada ibu-ibu mengandung menyertai konteks yang menarik ini. Semoga ada rezeki buat saya dan bayi kecil dalam rahim ini. InsyaAllah . Amin . Ikhlas dari hati - Ila Syakila :) IG USER : Ilaasnawi_

Baca lagi
Post reply image