theAsianparent Malaysia, Malaysia

Team theAsianparent

About theAsianparent Malaysia

Warna & Maksud Najis Bayi
Hi ibu-ibu! Anda pernah rungsing tak fikir kenapa warna najis bayi anda bertukar-tukar? Haa, ada maksud di sebalik setiap warna tu☝🏻 Di sini kami kongsikan sedikit info untuk rujukan anda. Semoga b
..read
thumb image
👌👍👍👍
VIP Member
Anak sye kejap mustard kejap hijau
👍👍👍
Ni utk bayi bwh setahun ke? kalu ank 1thun ke atas?
Baby sy memg berak colour hijau.. Sy ingtkn normal... Huhuhuhu...
Luang Masa Di Media Sosial
Hello Mommies 👋🏻 Waktu PKP ni anda banyak luang masa di sosial media tak? Hari-hari FB > IG > Whatsapp 😂😅 Cuba kongsi dengan kami berapa jam agak nya anda guna sosial media dalam sehari📱
thumb image
Jarang
Fb n ig..😂😂😂fb tgk resepi..ig tgk apa yg menarik..😆😆😆😜esp ttg covid if ada yg share
Takde masa nak kira
lame gak la.. tp xsure bape lame..
Keraplah tapi tak sampai berjam2 lamanya
Asah Minda Dengan TAP Math
Hi pengguna kesayangan 🥰 Haa, bosan bosan dekat rumah tu meh lah cuba main game ni! Asah otak kejap jawab soalan matematik hehe 😝🤪 Kongsi jawapan anda di ruangan komen, ya!
thumb image
210
20 + (10+20+20) x 3 = 170
20 + 10(20+20) x 3 = 1220
VIP Member
20+20+20=60 20+10+10=40 10+(3+3)+(3+3)=22 20+10+(20+20)×3=210#
170
Hari Lahir Anak-Anak
Hi Mommies! Malam ni kita nak challenge ibu-ibu kita😏 Ingat tak hari lahir anak-anak? Haaa, mesti garu kepala kejap sebab ingat tak ingat 😅😂 Jom kongsi hari lahir anak anda di ruangan komen!
thumb image
27.09.2011 27.07.2016
24.05.2017 04.02.2020 Dua2 boy 😘
26.11.2019
12.12.2019 😘
31.12.2019
Simptom Tumbuh Gigi
Hi ibu-ibu! Si kecil dah mula tumbuh gigi ke belum tu😃 Tapi bila nak tumbuh gigi banyak betul ragam dia, kan? Mana antara simptom tumbuh gigi yang si kecil anda alami? Jom kongsi di ruangan komen!
thumb image
Tq share
Tq for sharing this
Anak sy dlm proses nak tumbuh gigi, duk asek menyembur dan menggigit pacifier je. Bila mkn pun bukan main nak mengunyah. Hehehe
VIP Member
Bagus nya info ni untuk ibu baru macam saya! 😊
Baby sya baru 6 months.. trtnye2 jgk sya bila gigi dia akan tumbuh.. hehe..
Sesi Tanya Pakar Bersama Dr Annie Liau Fui Vun (Pakar Pediatrik dan Laktasi)
Hai ibu yang dikasihi! Hari ini, anda berpeluang untuk bertanyakan apa-apa soalan mengenai Autisme kepada salah seorang pakar pediatrik kami memandangkan hari ini adalah Hari Autisme Sedunia dan keba
..read
thumb image
ARSAZAZWEDF56 G G
Expert
I have answered all the questions posted here. I hope this is helpful . Stay home and stay safe everyone .
Hai Dr Annie Liau, my name is Puan Hidana. I would like to enquiry regarding Autisme baby :- 1) From what age we can recognise baby with this symptom? 2) If we as a parents trigger the symptom earl
..more
Hi doc.. My son 11m My question is my son always doing something repetition like his hands flipping.. Sometime being tantrum and screaming loud.. Is this normal? My son as well doing good as his devel
..more
Bagaimana hendak mengenalpasti ciri ciri autisme pada peringkat awal usia?
Hari Autisme Sedunia
Hi ibu-ibu! Ayuh kongsi ucapan dan juga pengalaman(jika ada) menjaga anak Autisme. Autisme ini sangat istimewa. Begitu juga yag menghidapnya. Mereka sangat ISTIMEWA 🥰 Di sini kami ingin berkongsi
..read
thumb image
Selamat hari autism!💕
Sy ada 2 org ank prempuan autism.. Kmi sgt syg ank kmi.. Biarpn brbeza dgn knak2 lain.. Sy brsyukur sbb fmly sy dn fmly hsbn jg syg ank2 autism kmi.. Allah xkn mnduga kita diluar kemampuan kita..
thumb image
autisme boleh detect umur berapa ?
ank sdara sy autisem, sy pnh jaga dia msa baby lg..msa tu xtau lg, dia jenis suka perati je org pastu mlm2 mmg akan nangis xtaw knp...tiba2 dia akn ngamok sndri, mmg kena sabar la..tp skng dh ok sbb m
..more
VIP Member
Jagalah amanah yang diberikan oleh Allah swt. Selamat hari Autisme
Kahwin Umur Berapa?
Hi mommies! Kalau bab kahwin ni mesti nak tahu ‘Bila?’. Jadi, kami nak tahu lah umur berapa anda semua berkahwin 👰🏻 Hehe... ada yang kahwin muda ke? Jom kongsi denga kami dan pengguna lain di ruan
..read
thumb image
Nama anak pertama FATIMA AZ ZAHRA... Selalunya kalau nama Fatima/Fatimah ni orang akan panggil Tima/Timah... Alhamdulillah... Saya dan suami memang biasakan dari awal panggil nama penuh FATIMA kadang
..more
Aisyah
Nama ank saya fatimah az zahrah.. org kata nama klasik dan nama org dulu2.. xmoden xsesuai nm so kampung katanya.. .. tp bg sy...jika kita bljr dan tahu ttg nm yg trbaik ptt kita bg pd ank2.. jd kita
..more
Melati
Syafiq Marzuki.. Kamarulzaman Qamar Sedap juga nama klasik macam ni sis