normal lah kan..??

Salam mommies.. just nk mtk pndgn, ape perasaan mommies klau ada dkt tmpt sye.. rituh sye g house warming n bday ank kpd kwn suami.. smpai sne, msuk, niat salam tuan umah n bini dia.. sye salam bini dia jelah, kwn suami x.. tiber2 bini dia tegur eeh akak, kembangnya.. npk berisi lak akak nih.. sye terus cm urmm nk mkn pun xlalu dah.. suami xdgr.. sye duk dlu.. pastu mak dia yg ckp eeh mkn lah, hah ceduk amek nasi n lauk.. sye cm hah yelah cik.. pdahal sye dah xde mood dah, rsa nk blek je.. blek dlm keta sye ckp ngn suami, ape yg bini kwn dia ckp pd sye td.. pastu suami pun kta, eeh bodo ke dia tuh, org ngandung mmg lah bdan berisi.. mmg ada isi pun kan.. yg dia nk ckp cmtuh knape.. patot brsyukur org nk dtg mjlis dia.. doakan mjlis dia, ank dia dpt hadiah.. knape bini dia mulut puaka sgt.. dia cm xpnah ngandung je.. nk ckp cmtuh sbb dia tgh slim.. sye pun time ank sorg dlu, org kta npk cm bru hbih spm.. skrg 38w ank no 4.. dia bole kta sye kembangnya, npk berisi.. mgkin lpas nih klau dia jmput pun sye xkan g kot.. kurg ajar sgt, xthu adab ngn tetamu yg dtg doakan mjlis dia.. biadap betol.. sye rsa sbb dia pkai bulu mata palsu tuh yg dia perasan lawa sgt muka dia.. ?????

32 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Biase jer.. nape nk sensitif.. da bkn kawan rapat kan.. mesti laa takde topik nk bertegur.. kira ok la.. bini tuan rumah bersuara nk bertegur... laki awak tu pon.. ckp mulut org mulut puaka.. jgn lupa bini tu tgh tgu hari nk bersalin.. bersangka baik je udah ler...

2y ago

Alhamdulillah. Kalau da bersalin.. just pendapat sy je.. kang klu tak bertegur kate sombong plak.. 1st time jumpe kan.. takde nk backup tuan punya post ataw bini tuan rumah.. chill.