kecewa

Minggu lps check upt.. Mcm positif, tp line kedua tu kabur sgt.. Hr ni check lg.. Ada 1 line je.. Putus harapan nk timang baby.. ?ya Allah bestnye tgk org mengandung.. Terdetik dlm hati ni.. "Bilakah aku dpt merasa perasaan tu lg"Semoga Allah makbulkan juga doa ku satu hr nanti.. Aamiin

17 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sabar ya sis sis dh kawin berapa lama ? saya ada kawan dua tiga tahun kawin pun belum ada rezeki anak lagi yang penting sentiasa bersangka baik dgn Allah, ada sebab skrg belum lagi tapi bila dh ada nanti baru kita nampak manisnya kenapa sebelum ni kita tade rezeki lagi, sabar ya, rezeki anak utk sis tengah otw tu sis juga boleh doa secara specific nak anak bila, kdg doa kita pun main peranan juga, berdasarkan pengalaman org pun ada mcmtu sebelum ni doa nak anak cuma ta cukup tepat lagi nak bila, tapi bila ubah doa nak anak bila Alhamdulillah rezeki dia sampai juga akhirnya, masa tu persiapkan ja diri utk terima bila bila dan bersangka baik, asid folic sentiasa makan

Baca lagi
3y ago

Sy dah kawin 15 thn.. Dah ada ank sorang, skrg umur ank 13 thn.. Tu laa.. Ank dah besar, dah Lama teringin nk ank kedua..mcm2 cara kita usaha.. Dan thn lps Allah bg merasa pregnant lg... Tp xlama, bertahan 2 bln je.. Akhirnya doc sah kan sy keguguran.. Perasaan tu xleh nk gambar betape sedihnyee.. Skrg ni masih menanti rezeki ank dr Dia..

VIP Member

Saya pernah alami mcm tu..perasan preggy tu ade..simptom2 semua ade..sblum period lagi sye da try..tapi satu samar2..lepastu rahim saye saked2..reffer ospital terus scan dan xray..mmg kecewa time tu..doc cakap takde ape..tapi asben soh jaga dulu ..cek upt lagi..mmg satu line..kecewa je allah je tahu..last sye dgn asben pergi klinik pulak..dan ternyata perasaan sye tu betul..sye preggy 6week..so sis harus bertabah yek..

Baca lagi
3y ago

Alhamdulillah.. Semoga sy pun ada rezeki nanti.. In shaa Allah

Bykkn bersabar ye sis, jgn lupa sentiasa bdoa insyaallah ada rezeki sis nanti.. Kalau blh try guna opk blh tau wktu subur, kdng2 tgk pada apps xbtl jgk. Mcm sy dkt sthn bru ada rezeki, tu pn mcm2 dugaan. skang tgh preggy 21week. 😊

3y ago

In shaa Allah.. Semoga ada rezeki tuk sy nanti.. Tahniah tuk awk.. Semoga dipermudahkan segala urusan nanti..

Sy dh mengalami keguguran 2 kali skrg tgh hamil anak ke3 rezeki allah tentukan walau hamil 10 kali pn kalau allah tak bagi tetap xde so jangan pernah berhenti mencuba insyaallah rezeki tu pasti ada 💪

Banyak kan bersabar ya sis....myb tak ada rezeki sis ĺagi...jangan steress sngat ya sis...berdoa banyak2...i sendiri pun sedang menanti cahaya juga cam sis...u can do it..

VIP Member

Bersabar sis, saya yg tak pernah fikir nak anak terlebih over plk dapatnya. Jgn putus asa dan letak harapan terlalu tggi, in sha allah rezeki sis tak kemana.

VIP Member

Tak pe sis. insyaallah.giliran sis akan smpi nnti.sa tunggu 6 tahun baru Hamil semula. 2 Kali keguguran. Sekarng baru 15w.

Sabaq la sis....sy 10 tahun taw...menungu tp alhamdulillah Allah makbulkan doa sy..da jgn berhenti berdoa..

aamiin.. sabar ye sis.. moga sis pun berjaya hamil dlm tahun ni.. banyakkn berdoa doa nabi zakaria..

3y ago

Aamiinn.. In shaa Allah

Aamiin. Allah akan bagi pada waktu yg terbaik sis. Percaya pada perancangan Allah ye 🙂