Buasir

sy sekarang dah 39 weeks... tiba2 buasir sakit sgt?? tabah jelah sampaikan nangis tahan buasir ni...??

7 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Pi klinik cepat2 sis innsyaAllah boleh baik..Sye pun sama sis..baru 2 hari buasir..dah pi klinik sebab x selesa & risau makin melarat tambah2 lagi nk dekat bersalin..tapi tulah g klinik pun dokter x berani bagi ubat peluru dgn ubat sapu..doc just bagi pil je utk surutkan bengkak dgn ubat senang berak.. Alhamdulillah kurang lah sikit walaupun rasa x selasa..sabar jelah dugaan ibu mengandung..banyak pahala kte innsyaAllah Aamiin..

Baca lagi

Adoi sis dh nk brslin 2...camne lh nt nk meneran sis...sye ari 2 kene buasi pon sakit n pikir mcm mne lh nk meneran nt..takot 2 2 kluar dgn ank n tombong...sabar yer sis...

3y ago

same sye...

Kalau g klinic doc akn bg ubat buasir yg cucuk ikut punggung..elok ubat tu..jgn tgu dah makin parah..patut awal2 dh rasa lain macm tu terus bgth doc..

2y ago

Cmne nk masuk kan ubat mcm pluru tu ya? Sy pn doc bgi ubat tu tp sy mcm takut nk buat 😭

sye pon same.. baru 24mngu...sakitt yg amattt

Duii.kecian..bgtau doc...nnt nak meneran lg kuar tu

3y ago

itulah sis... risau nanti meneran😢😢

VIP Member

G klinik sis dia akan bg ubat

Mcm mna tu buasir?what that feel?

3y ago

Sampai mcm tu😲..dapat membuang juga ke sis?