Kuat Marah

Salam nak tanya, ada tak mummy preggy ni yang hati tu rasa nak marah je orang, tapi bukan suami lah. Orang2 yg kita tak kenal, kalau mcm ada benda tak kena jadi rasa nak marah je 😂
35 Replies
VIP Member
Hormon tengah swing .. gitula kadang 😆
Sy jd cpt sensitive pula..kalau marah ni,insyaa allah boleh handle lg..tp,bila sedih..wlaupun hal remeh temeh..dia jd mcm sensetive sgt2..
Samalah.. Suka marah² . Ada je tak kena.. Kesian kat husband sabar melayan 😅
Sya masa pregnant, jadi nk marah kt pak mertua sya.. dia buat apa smua rasa meluat ja tengok.. tpi xleh nk marah direct... suami sya la jdi mgsa.. sya duk mmbebel kt dia.. sampai gaduh la tiap kali ba
..more
VIP Member
😆😆😆