Kuat Marah

Salam nak tanya, ada tak mummy preggy ni yang hati tu rasa nak marah je orang, tapi bukan suami lah. Orang2 yg kita tak kenal, kalau mcm ada benda tak kena jadi rasa nak marah je ?

35 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Sy lg teruk masa blm detect pregnt tu sy marah2 bos sy and xlh terima langsung apa dia ckp..depan2 kawan kerja lain sy marah dia..lps je hbis kerja sy g klinik sbb rasa sakit ati sgt.. bile doctor check upt +ve.. truk btul rasa time tu sbb kite marah kt bos kan..penantian 4tahun insyallh bln depan bersalin..doakan sy ye

Baca lagi
2y ago

Fuhh nasib saya dah resign kalau takk, naya semua org office 🤣. Tahniah sis, inshaAllah dipermudahkan. Sama2 kita doa 😊