Kuat Marah

Salam nak tanya, ada tak mummy preggy ni yang hati tu rasa nak marah je orang, tapi bukan suami lah. Orang2 yg kita tak kenal, kalau mcm ada benda tak kena jadi rasa nak marah je ?

35 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

saya tak suka marah. tapi sikit2 mesti rasa nak nangis semenjak mengandung ni. benda simple2 ja mesti hati rasa sedih. air mata automatik keluar. tak kisah la dengan husband ke ngn owg lain ke. sebelum mengandung saya bukan jenis macam ni.

2y ago

Ar arh.. sya pn.. bila hubby ckp dia rindu, air mata mcm x leh nak stop.. 🀣🀣🀣🀣🀣