Kuat Marah

Salam nak tanya, ada tak mummy preggy ni yang hati tu rasa nak marah je orang, tapi bukan suami lah. Orang2 yg kita tak kenal, kalau mcm ada benda tak kena jadi rasa nak marah je ?

25 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Samalah.. Suka marahΒ² . Ada je tak kena.. Kesian kat husband sabar melayan πŸ˜…

A. Ah sama ngan saya. Suka marah2. Bila time kerja banyak. Orang bising pun rasa nak marah. Huhu

Sme mcm sye skrg ni.. Xde kje nk mrh jeπŸ˜‚kdg tgk mke org pn blh nk mrh... Sabo jelh

Hehe bertabah sis cuba kawal rasa marah tu, memang susah, tapi takut pembawakan to ur babh

VIP Member

Kalau boleh semua org kena ikt ckp kita bila preggy..kalau tak,panjang cerita dieπŸ˜‚πŸ˜‚

2y ago

Betul tu, sbb tak ikut cakap lah lagi kena marah πŸ˜†πŸ˜†

Sma la..sjk ngndung ckit2 nk mrh.. Ank sdra asyk kne tgking je.hahaha

Samala kita πŸ˜‚ sentiasa nak marah marah. Sebelum ni buat tak endah jer.

Sama la sis,sy pun kuat marah bedan kecil je pun mengamuk 1 rumah..πŸ˜‚

Sama lah.. sikit2 nk mrh.. dkt suami tak ada pulak rase nk mrh πŸ˜…

Sy la tu.. asyk nk mrh je.. org tnya byk pon mrh.. smua nk mrh πŸ˜‚