Kuat Marah

Salam nak tanya, ada tak mummy preggy ni yang hati tu rasa nak marah je orang, tapi bukan suami lah. Orang2 yg kita tak kenal, kalau mcm ada benda tak kena jadi rasa nak marah je ?

25 Balas

Sme mcm sye skrg ni.. Xde kje nk mrh je😂kdg tgk mke org pn blh nk mrh... Sabo jelh

Sma la..sjk ngndung ckit2 nk mrh.. Ank sdra asyk kne tgking je.hahaha

A. Ah sama ngan saya. Suka marah2. Bila time kerja banyak. Orang bising pun rasa nak marah. Huhu

Hehe bertabah sis cuba kawal rasa marah tu, memang susah, tapi takut pembawakan to ur babh

sma lh mcm sya...kuat sngt naik angin preggy kali ni...😑

sy masa pregnant mcm tu lah haha

Sama2 la..hal kecik pon nak naik angin..emosi x menentu hehe

sy pun macam tu juga. nampak Rumah tak kemas bilik tak kemas Dapur tak kemas, siap kau aku mula mebebel😂😂

me too.. tapi sya rsa benci dgn suami smpai tahap biru2 bdn sya pukul klau sdh mrah meruap2😢😢

Samala kita 😂 sentiasa nak marah marah. Sebelum ni buat tak endah jer.