sakit tulang punggng

Mommy rasa x? Bila kndungan masok 3rd trimester, tulang punggung ni sakit sgt. Bila duduk lama, rasa cm nk nangis ja bila nk bgn.. Even duduk skjp pun, mula beralih sana sini nk cari keselesaan..

17 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Sama sangat.. Tapi saya start sakit masuk 4 bulan.. Perut belum ada lagi dah sakit tulang pungung.. Dia punya sakit pedih sangat bila nk bangun sampai kene papah..

Sama laa .. sampai menangis sakit tu pdahal preggy 2nd baby dah pun .. mse 1st dulu xdepun .. baby besar kot? Hihi

Sme lh sis bahagian bawa tulang kemaluan tu terasa sakit je..perut pun mengeras je..😓 skrg dh 37weeks 4dy

4y ago

Pangkal paha ni sakit.. Nk bgn sakit... Kiri kanan... Skrg dh 32w 5d

yup sma pernh rse..Sakit sgt2 stiap hri rse tnpa hilng pon..Smpai bersalin bru hilng sb bby dh kluar...

4y ago

Aah dh lma bersalin...Skrg dlm pntg lg..Tpi mmng hilang sakit2 tu lpas bersalin..

VIP Member

sama la sis.lg2 da nk due date,,,baby menurun.pinggang perut suma sakit,,,celah miss v pun sakit sgt

4y ago

Kan.. Tulang paha pun rasa sengal²...jalan dh mcm menari dh..

Tulang punggung, blkg, bwh perut, bwh breast, celah peha smua sakit.. nk tdo pn ssh..

Saya rase tu normal. Sebab sy pun begitu . Skrg 31weeks 😊

Sama sis. Nk jalan pun berat sgt badan ni. Lg2 naik tangga

Mee too.... 1 bdn sakit2😭😭😭

Satu badan cam ada batu.. 😥

4y ago

Yaa.. Jln pun nmpk mcm menari dh... Hehe