7 week pregnant

Hi sy skrg pregnant 7 minggu. Morning sickness teruk smpi pagi ptg mlm tk tentu masa muntah n pening..mkn n mnm smua muntah..Btl2 tk larat..tekak da mula rasa pedih..apakah yg perlu sy lakukan supaya alahan blh kurang..

5 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Waktu sy dulu pun sama jugak. Morning sickness teruk sgt ! Muka sampai pucat lah. Selera makan pun takde waktu tu. Nak tak nak Ibu kena kuat, kena makan jugak walaupun kite tahu, kite akan muntah balik. Masuk je second trimester, semua rase tu dah hilang. Kena byk rehat tau ♡

4y ago

Ok sis. Thnk u..

Mcm sy jgk..Skrg 14mggu pun masih di alahan yg teruk.. semua menda xboleh buat kn? ngis jugak sbb rasa sakit semua badan.. bertabah laa kita sis ❤ semoga dipermudahakn urusan kita ❤ cpt2 sembuh, kesian bby nk mkn pun xboleh kan 😔

4y ago

Semoga sis pn cpt sembuh..

Pegi klinik, dov akan bg ubt thn muntah.. Semoga semuanya ok ya sis..

4y ago

Thnk u sis

Sya makn buah2..n coklt..

4y ago

Ok sis. Tq

VIP Member

Cium bau2an yg hidung dpt terima,

4y ago

Ok sis .thnk u