Ens R Ney, Malaysia

Anak anugerah terindah...

About Ens R Ney

Organic Instant Baby Food
Sesuai untuk baby 6 bulan ke atas,, Pos RM9SM / RM11SS,, WhatsApp 0165099625,,
thumb image
VIP Member
🤗
Baby tinggal kat kampung...
Sekadar nk mluahkn, 10.6.19 lps hbs cti rya sya tgglkn baby kat kmpg, msa tu umur 7bln, shgga skrg sya blm balik kmpg lg, sya krja semenanjung baby kat borneo, RINDU nak dukung nak peluk nak cium baby
..read
Fhm sgt perasaan sis. Saya tglkan anak dgn penjaga waktu bekerja siang pun tak tertahan rasa rindu. Dgn bermcm2 kerisauan tentang keselamatan anak bagai. Inikan pula sis yg berjauhan dgn anak yg beri
..more
VIP Member
Say fham perasaan sis sbb saya mc tu jugak. Say sempat bersama baby saya dri 1st lahir dia sampai dia 5 bulan je.trus anta dia balik kpg kt Borneo.parents jaga.sekarang dia dah setahun 11 bulan.saya P
..more
Allahu. Rindu ibu mesti x tertahankan. Semoga dipermudahkan segala urusan sis. Sy doakan sis ada rezeki dapat kerja dekat2 dengan anak. Boleh cepat2 duduk dengan anak.
dugaan ibu bekerja. sabar ya