suami dgn video porno

Sy kawin dh masuk 3tahun .. Anak nk masuk 2 skrg ..dn skrg ni pregnant 5bulan .. Mommy2 semua tolong sy apa nk buat .. Suami sy byk kali kantoi tgk porno.. Sy dh puas ckp hal ni..kecewa sgt pdhl keperluan batin dia xpnh sy tolak.. Rasa diri ni xberguna lnsung utk dia

3 Balas
Tulis jawapan

Sabar lah, suami saya pun kuat tengok. Dia pun tak tolak nak bersama saya. Tapi saya faham kenapa dia macam tu, kadang dia tengok kita letih dan dia tengah berfantasi. Boleh rasanya tegur dari segi hukum pula, saya pun tengah ajar suami berhenti tengok. Makin lama makin kurang lepas saya bagitahu akibat kelak nanti. Jangan rasa diri tak berguna ye. Bincang dengan suami, apa guna isteri depan mata kalau masih tengok porno.

Baca lagi
2y ago

Macamane awak ajar suami awak kurangkan tgok porn? Suami saya pun tgok porn jugak tapi katanya dah kurang drpd sebelum kawin dulu. Tp setiap kali dia outstation saya mesti risau dia tgok setiap malam. Benda ni buat saya sedih sgat 😣😣 so camane ya?? Plis help

Moga Allaah permudahkan Urusan puan. Ajak suami dan Anak2 mendalami ilmi agama. Usah rasa tidak mengapa suami melihat porno. Ajak suami tinggal kan. Banyakkan berfikir tentg akhirat dan kematian. Kelazatan didunia ini sebentar sahaja. Sungguh keseronokan di syurga kekal abadiy. Moga Allaah beri petunjuk buat puan dan buka hati suami puan utk meninggalkan perbuatan tersebut.

Baca lagi

Sbr sis..mm...Better sis bincng dgn husben knp dia jd mcmtu... tp tula ..Dr husben mkn luar.. mne better?? Mmg btl xbgus tgk porno..tp ada option lain ke dia ada . Kalau dia xpuas??