slalu lapar

Saya mengandung 4 bulan dan kerap lapar... bila makan rasa nak muntah tapi dlm masa yg sama lapar mcm x makan... ikutkan dah cukup makan dah.. ada ibu2 yg mcm saya tak.. ibu2 buat mcm mana ya atasi perkara mcm ni..

5 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sama lah saya dah 4months sebelum ni mcm tu juga tapi saya amalkan jus mamariam allhmdulillah selera oky dan dah boleh makan , kalau tak sebelum ni lapar tapi tak boleh nak makan tak lalu lgsg minum air sikit pun nk muntah . Skrg ni alhamdulillah

Sy pun sama Sentiasa lapar.mkn sikit muntah.klu kenyang sgt pun muntah ,kalau lapar sgt pun muntah.tak boleh dielakkn .cara sy x semestinya makan msa lapar tu boleh try minum jus buah.

Jangan skip susu. Makan buah dan sayur. Memang kena kerap makan sis. Jangan biar perut kosong.

Samaaa. Sy pun mcm tu. So sy akan mkn kerap tp dlm kuantiti sedikit.

Samala tp sy baru nk masuk 9 minggu ๐Ÿ˜ญ