Naluri hati isteri

Biasanya la kan, kalau naluri hati kita sbg isteri tentang suami selalunya betul atau salah ? Bukan nak fikir yg buruk2 tapi hati kita sendiri yg boleh rasa ada benda yg tak kena. Sebab kita lebih kenal suami kita kan. Tak bestnya kalau rasa tak seronok ni. Setiap masa fikir sbb takut jadi lagi benda yg sama ?

2 Balas

Selalu Betul.

3mo ago

Tawakal je laa 😅

Syaitan memang suka bisik yg buruk2 untuk meruntuhkan rumah tangga umat islam. Kalau ada rasa xkena better berbincang terus. Komunikasi tu penting dalam rumah tangga

3mo ago

Bila bincang pun, susah kalau jenis suami tak jujur sangat. Entah la. Tengah pregnant ni lagi macam2 fikir kan 😅

Soalan berkaitan