serah diri

Hari no last check up 39w 2dy.. disbb Kan problem gdm so dapat Surat untk serah diri pada ahad n.. moga dipermudahkan

11 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Lambat juga awak kena serah diri.. Sebb selalunya gdm nie dia suruh awal.. Dlm 37/38weeks tak silap saya.. Sebb sy pun ada gdm.. Apapun semoga awak dn bby selamat, sihat.. 😍

2y ago

Iyelh.. Alhamdulillah...

Sy pun gdm on diet..kalau 39w6d x bersalin juga kena serah diri...doktor pakar da siap tlis dalam buku pink..harap sempat la bersalin sebelum tarikh serah diri..😅

2y ago

Tu yg berdoa x nak sampai kena serah diri..nak menahan sakit dlm wad lg..anak yg dlu2 memang trus ke LB bersalin trus..😅

Sis bersalin ktna ? Saya pn gdm on diet, harini 39w 2d tp doktor xd pulak bgtau utk serah diri

2y ago

Normal. Induce dlm labour room. Sebab air ketuban doc da pecah n baby da berak sikit dlm perut. Kul 9 lebih masuk LR. Da 4 cm. Kul 2.30 da bersalin. Baby 3.25kg.

Saya pun kena serah diri hari khamis ni kalau xberanak lagi 😅😂😂

2y ago

berapa minggi kena serah diri?

Sy pon sama serah diri selasa ni..setakat ni xde tanda2 nk bersalin pon

2y ago

Awk..dah bersalin ke?hihi..giliran kita esok check in

Dh bersalin kot sis ni. Slmt berpantang Ye.

2y ago

Gdm jgk ya sis... Saya pon harini dh serah diri checkpon bru bkk jln 2 cm je.. N dh ada bleeding jgk.. Tpi sakit sikit2 ja... Klo tk bkk jln jgk esok inducelh... Hospital Klang.. Dekat sejam gak tdi baru dpt msuk wad... 😂Katil penuh...

VIP Member

moga dimudahkan urusan bersalin puan

Mcm mne sis dh selamat bersalin ke

2y ago

Lom lg.. insyaallah nanti update ye

VIP Member

Mg dpmudahkn sgalanya...aamiin

Semoga dipermudahkan..amin

2y ago

Thanks sis.. Hari n serah diri