cyst kat kepala bayi dalam kandungan

Ade ke kat sini pernah scan baby dan di dapati ada cyst di kepala baby. Sape2 boleh komgsi tak? Sy pergi scan td 16w. Ukuran semua ok cuma ada 2 problem. Uri kat bawah dan paling sy sedih ada cyst kat kepala baby?

6 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Sy doktor kk detect cyst time 20w. Then dia suggest pergi buat detail scan. Sy pergi buat detail scan kt hospital swasta dgn doktor pakar. Doktor pakar kata cyst sy tak bhya pun. Kena monitor tgk sama ada makn besar atau kecut. Then time 28weeks sy check, cyst dah takde. Dah mengecut. Alhamdullilah.

Salam sis, saya pun ada masalah sama macam sis, smalam details scan 21weeks detect ada cyst di kepala baby belah kanan..risau sgt Nak tny, macam mana ye cyst di kepala baby sis skang.. Cyst tu boleh hilang ke bila kandungan dah besar? Sis ada pergi jumpa pakar hospital gov tak?

saya pn sama..baru je checkup td..dr advise buat detail scan td..tp dr kata tak bahaya yg saya punya ni..mayb dia boleh hilang sendiri..next week baru appointment saya dengan dr pakar..sekarang saya dah 29weeks

VIP Member

Uri kt bawah bahaya sis..semoga dipermudahkn urusan

4y ago

Yeker..tu la risau gak ni harap naik la semula ke atas uri ni😢

Sis macam mana? Cyst tu hilang ke

buat detail scan