32 weeks

32 weeks but baby weight is 1.7kg only.. is it small or normal?

10 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Ada juga kes mcmni berlaku tapi si ibu perlu pikir positif..banyakkan makan makanan yang berkhasiat dan banyakkan minum susu..pertumbuhan baby akan meningkat..insyaallah..Yang penting,jangan stress yer..Anak dalam kandungan dapat rasa jika si ibu dalam tekanan..

Slepas 34 weeks brat baby kena 2.2kg,baby i ada kecik sikit masa 34 weeks baru 2.1kg,yg penting stiap mnggu baby ada tnjukkan prubhan dari segi tumbesaran.baby kecik tapi cukup bulan takde masalah

No worry mumyy. Me also suspected baby kecil. Masa scan 34weeks berat baby baru 2kg but growth graph increasing in trend. Pakar cakap ok je. Depends dgn baka jg & pemakanan

Its normal sis...after 30 week...dia akan naik...saya 32week 1.9 je berat tp lepas tu naik 500 gram dlm 2 minggu ..bila 38 week...lahir 3.54kg

3y ago

Akak mkan apa ye tme pregnant? Dn yg Ni BBY ke brapa? ... BBY brat 3 klo...

same with me! so far, doc kata okay je..bila tgk graf tumbesaran bby, semuanya meningkat..alhamdulillah..so not worry to much mommy!

Ok dah berat tu..tapi baby saya kecik.. esok jmpa pakar tengok cm mana.. masa 31week baby berat 1.1kg doc ckp

I'm in 30wks, bb weight 1.6kg Dr said that should be 32wk baby size. Under food control now.

32 weeks my baby weight was 1.9kg.. then suddenly 34 weeks and he became 2.5kg ..

Sama mcm saya lah sis, saya baru 31minggu 5hari

It's normal. Estimate for 32w 1.7kg- 1.9kg. 👌

Post reply image
3y ago

Ye dear. Try search I'm pregnant