1st czer..2nd nak try normal

Tumpang tny mommies yg 1st anak czer.. utk anak 2nd nk try normal kne jumpa pakar utk cek scar czer kan..biasa jumpa masa kandungan bape minggu?

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

hi mommy, biasanya doc akn bwa bincang bila kandungan cecah 7 bulan keatas.. macam sy hari tu, kandungan cecah 5 bulan doc akn balik2 cek scar czer smpai la bulan ke 8 baru doc bagi borang utk buat pilihan mau czer or normal...syukurla sy tak ada masalah utk try beranak normal.. sebab scar czer cantik dan tak sakit langsung.. lagi pun jarak 1st bby n 2nd ialah 4yrs..😊

Baca lagi
VIP Member

Saya anak 1st csec dan 2nd vbac normal. Jumpa pakar bila kandungan dlm 20 minggu. Sis anak 1st dan preggy beza berapa tahun??

3y ago

Anak 1st skg dh 3tahun 10 bulan.. owh sis jmpe 20minggu awl jugak.. sy dpt tarikh mse 36minggu..rse mcm lewat sgt..tu nk double confirm..