RASA KOSONG

Tak tahu kenapa rasa kosong sgt2, dari seblm mengandung sampailah mengandung rasa kosong dgn suami. Jgn uolls tanya knp boleh mengandung walapun xde perasaan dgn suami. Sbb saya ni spesis yg tak suka nak sakiti hati pasangan. Lebih suka diam dan pendam perasaan. Allahu tak tahu nak luah dimana? Dah luah dkt di atas, bersujud dan pelbagai cara. Tetap juga tak dapat penyelesaian. Setiap saat setiap masa yg ada hanya diam dan nangis... Maaf terlepas kat sini...

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Maaf tanya, tapi sis kahwin dgn suami sbb suka sama suka kan ?

2y ago

Sama2 sis. Semoga dipermudahkan ♥️