tangan kebas

Siapa ada pengalaman tangan kebas semasa pregnant ? Terutamanya waktu bangun tidur. Kebas betul tangan. Camne nak kasi oke ye ? Bila buat banyak keje pun kebas hm

10 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Akk pun sama.. Mula belah kiri hanya 3jari... Pastu makin lama smua jari kebas... Pastu belah kanan Alhamdulillah 3jari je kebas.. Masalah nya skrang nk korek hidung pun tak syok... Tak de rasa.. 😁😁😂Ada tak de... Masa mandi jek bersihkan hidung n ape yg patot.. Nk cebok pun sama... Banyak kali baru puas hati... Sbb jari tak rasa bende dan.. Mcm kite pegang ais... Harap lepas bersalin nanti semua ok lah hendaknya... 😊

Baca lagi

Saya kebas + gatal.. Kdng tuu smpai tergaru2.. Hihi.. Nurse sy ckp tuu simptom org megandung.. Kena bnyk minum air masak, susu dan bertabah jea laa.. 😂

Saya prnah alami..sy bagi tahu nurse..dia ckp asal bngun tdur gerakkn jari jemari perlahan2 sampai boleh bgrak smuanya..lagi satu kna minum susu yg tnggi kalsium..

3y ago

Betup sis..mmg hilang terus

VIP Member

sy ms awal prgnt je..lps tu..dah ok..sebelom tdo..mtk husben urut kaki..tgn n bahu..insyallah x da kebas.

Sama. Due2 belah kanan kebas...kdg2 kite tertindih tgn pon x perasan.tau2 dah kebas .

Kedudukan puan tidur kot. Mgkn ada tindih tangan atau tangan naik ke atas ke?

Normal.. Tak tau nak buat macam mana..sebab. nanti dia ok sendiri

VIP Member

Sama.tangan rasa kebas Masa bngun tidur.

Sama macam Saya sis

Sama 😌