Mama Zana, Malaysia

Excited to become a mum

About Mama Zana

Perangai baby 6bulan anda..
Ada sesiapa yang babynya dah 6bulan? and dah tumbuh gigi pertama? apa perangai anak korang ya wktu d ambang giginya tumbuh..😂
Wah wah😆😆 x bole brpisah dgn mami, msti melekat 24 jm😆 klu mami buat krja skjap, kakak, dady, semua kena gigit😆😆
VIP Member
Selalu meragam
bacalah ini
"Air ketuban pecah. Apa nak buat?" --------------------------------------------------- Ramai ibu-ibu bertanya di media sosial dan meminta pencerahan dari ibu-ibu yang lain. Apakah jawapan-jawapan y
..read
Tq for sharing 🤗💗
BETIRU AKU INGIN BETUTUR..??
SIAN KAM JOMO BAJAU SAMAH..NIAK KISAH LAKAT MINGGO..CUBA KAM NGOMEN LAKAT MINGGO KAM..😂😂
Sian oron nu? Haha. Saya!! Bapa Bajau Samah tp kami adik bradik x pndai speaking Bajau. Haha. Rugi. Sikit2 blh lah.. Terati nu? Haha.
Gigi tumbuh
Ada tak ibu2 sini..bayi tumbuh gigi sekitar umur 2-3bulan. Boleh share pengalaman tak apa simptom2nya.
Bby nk tumbuh gigi.. Air liur dia melelh pastu dia rasa nak menggigt je.. Kdg2 ada bby yg akan dmam jugak
Demam dan selesama semasa menyusukan anak.
Assalamualaikum mummy2 semua. Bolehkah mengambil ubat selesma semasa mnyusukan anak? Ada yg pernah tak?
Ambil ubat selsema yg tak ngntok. Jika ngntok nti risau badan lemah dan baby nangis nak menyusu. Tak sedar pula