serbuk cuci untk kain baby, guna sabun apa ya

Sbb sa kira nak cuci bju baby...tp x thu guna sbun cuci apa, tkt nti da kesan kpda baby..Law guna sabun smbrgn sja.

22 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Nappikleen Newborn Liquid Wash adalah pencuci pakaian bayi yang sesuai untuk kegunaan harian. Saya sangat menyukainya, kerana formulasi yang tidak menjengkelkan lembut pada kulit bayi saya. Keberkesanannya untuk menghilangkan noda pada pakaian bayi saya dengan wangian tahan lama sangat mengagumkan. Saya berasa selamat, selamat, yakin dan sangat berpuas hati dalam menggunakan Nappikleen Newborn Liquid Wash sebagai pencuci pakaian bayi saya berbanding dengan pencuci biasa!

Baca lagi

Saya selalu bimbang dengan bahan kimia yang keras akan menyeabkan ketidakselesaan bayi saya memandangkan dia mengalami kulit ekzema sejak dilahirkan, semua produknya (tisu bayi, gel mandian hingga hujung kaki) bebas wangian dan bebas paraben, ada di antaranya organik . Itulah sebab mengapa saya mencuci satu pakaian hanya dengan Nappikleen Newborn Liquid Wash

Baca lagi

Sebelum saya hamil, jenama ini ada di dalam fikiran saya. Namun Nappikleen selalu menjadi pilihan pertama saya. Sekarang bayi telah memulakan makanan pejal, selalu makan sehingga sangat kotor dan banyak sisa makanan menempel pada pakaian. Saya menggunakan produk ini untuk mencuci pakaian bayi, selepas mencuci pakaian sangat lembut dan baunya tahan lama juga.

Baca lagi

Saya hanya percaya jenama sabun basuh pakaian bayi iaitu Nappikleen. Saya telah membeli beberapa botol lagi setelah mencuba satu yang dihantar oleh HTC. Ia lembut pada pakaian kapasnya dan membiarkan bajunya lembut. Sangat bagus untuk menghilangkan kotoran yang banyak seperti kesan buah, bubur, sis susu atau kotoran ketika dia bermain di taman permainan.

Baca lagi

Saya guna nappikleen dan bagi 5 bintang. Ia membunuh 99.9% bakteria tetapi memberi kita bau yang menyenangkan dan para ibu. Saya menggunakan nappikleen untuk merendam sebentar dan mencuci, tidak lagi kotor dan berbau terutama di kawasan leher di mana susu selalu berkumpul. Percayalah, produk ini adalah mustahak jika anda anda ada anak kecil

Baca lagi

Saya suka pakai sabun napikleen. Dari anak pertama sampailah anak ketiga. Memang dah tak pilih brand lain dah sebabnya yang ni kualiti dia bagus. Tak sia-sia lah bayar lebih sikit sebab dia jaga fabrik dan kain baju bayi. Takdalah mudah rosak, atau menyebakan warna bajunya luntur cepat

Saya sangat berpuas hati dengan Nappikleen Newborn Liquid Wash kerana ia membersih dengan hebat dan berbau harum dah segar. Pernah sebelum ini saya terlupa untuk keluarkan baju anak saya yang siap dibasuh dari washing machine, setelah beberapa jam, baunya masih harum dan segar.

Kalau saya, memang rekemen sangat untuk try sabun napikleen. Beli dekat lazada atau shopee lagi murah. Pastu tak perlu dah kita ni mak-mak nak keluar p cari dekat kedai. Susah dengan anak kecil lagi, order je dekat handphone. Esoknya akan sampai terus depan pintu rumah

Saya berpuas hati dengan Nappikleen kerana ia sangat berkesan dalam membersihkan pakaian anak saya dan bauya sangat wangi serta menyegarkan..Saya akan masih kekalkan penggunaan Nappikleen ini terhadap pakaian anak saya..Cucian kini lebih yakin bersih dan selamat..

Kalau saya, saya guna nappikleen sebab Baunya sedap dan menyegarkan. Ia lembut pada tangan dan menghilangkan noda. Tapi sis kena pandai bajet sikit waktu nak tuang. saya selalu ada masalah terlebih curah dalam mesin basuh sebab pembungkusan dia kurang praktikal.