Hari Berpantang

Rasa sedih sgt.ingat bila mak mertua jaga ni diri aku akan lbh elok.rupanya makin teruk.aku bertaruh nyawa selama 9 jam dlm labour room smpai koyak bwh.tapi bila bepantang mak mertua aku cm tlg masak shja.benda2 lain smua aku yg buat.smpai mkn dia lbh kan anak dia dr aku.aku teseksa dgn luka jahitan yg teruk ini.kaki bengkak xblh nak jln.tp mak mertua aku asyik ckp pasl umah dia je.aku jdk sedih.smpai stress sb susu bdn xde lg..dugaan aku bila berpantang dgn mak mertua.klau ada duit.nak je aku upah org jaga

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Mak mertua. Biasalah tu. Ad dianggap mnntu ank. Ad dianggap menntu ni org luar. ๐Ÿ˜Š wlaupun kita lahirkan kturunan dia. Sy nk elak bnda2 sakit hati ni. 8bulan suami ttba kna balik ke kg mrtua sbb brtukar cswangan. Usaha cari rumah sewa sndri. Dan kami brpntang sndri. Sbb dia fham istri xkn slesa dgn org lain slain diri dia. Sis luahkan pd suami. Klau xmmbntu skurangnya xpendam sorg2. ๐Ÿ˜Š take care ๐Ÿ’•

Baca lagi