baby x membesar

hi mommies .. besok sy serah diri ke wad sbb baby x membesar ..baby still 2 kg on 36 weeks ?.. doakan sy ye .. mcm2 dh rs ni .. due date spttnya 25/2 ..tp skrg kena pksa branak awal.. ? doakan sy

16 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Aamiin..semoga Allah permudahkan urusan awk..mgkin dia tak besar kat dlm rahim tp dh luar dia cepat besar awk..cm sy 32 week 1 kg dh kena kuar..jaga mcm baby normal je..cuma sensitive je..ada hikmah tu awk..jgn risau k..pk positive je..

VIP Member

Mg d pmudahkn segala urusan sis..Allahuma aamiin..mommies jgn stress2 k... Istghfr byk2 k 😉

Semoga ade keajaiban buat anak sis, semoga diprmudahkan urusan sis & anak

Doa byk2 sis. Insya allah akan dipermudahkan apa yg sulit nnt, amin

Allah.. semoga dipermudahkan urusan sis sekeluarga..

Hii juga..kenapa baby x besar2??ada kencing manis ke awak?

2y ago

Iya tu betul xbesar pun xpe..janji kluar sihat baby & ibu pun xde apa..jangan ada sakit lain je sudah la.sis doa kan semoga segala urusan bersalin sis di permudahkan dan selamat kedua - duanya.. Aamiin.

VIP Member

semoga dipermudahkab urusan sis..amin..amin...

Semoga dipermudahkan ya. Sabar banyak2.

VIP Member

Semoga di permudahkan segala urusan sis

Semoga dipermudahkn Urusan sis