12.12 Shopping hehe

Hi mommies! Beli apa kat Shopee? ??

12.12 Shopping hehe
12 Balas
Tulis jawapan

Tidak tahu🤔

Bli baby punya dulu..mamanya blum lgi

Dok rajin beli. Sebab dok sama mcm cjwow shop blh cod. 😂

Belom beli apa-apa lagu

Wah shopee gak 🤒 demam shopee gamaknye 😪 barang x sampai lagi 😴 haduii 🤤 tak sabar tggu barang ibu 🙃 brg baby dh beli

1y ago

Hahaha samala rsnya dh byk habis. 🥴🥴 Tgh tunggu barang jugak ni

Tak sempat beli sbb dh beli awal2 🤪

1y ago

Haha! Same here! Tp beli jugak la yg murah2 hehehehe

VIP Member

Sehari sebelum 12.12 😂

Post reply image
1y ago

Awal sehari. 🤣🤣🤣🤣

VIP Member

Set pkaian bby tilam bby klambu bby bedung bby smua brng bby hahahah

1y ago

Ye sbb murah hehehehe ..

Saya beli brg baby dekat rm200 🤣

1y ago

Hahaha! Mesti byk sbb murah!

VIP Member

12.12 smua bli brg bby,,ummi dia xbli ppe pon,, ble nak ade ank nie,, dlm kapala smua pkir psal ank je,, hehe,, sy beli bedung, pampers, baju n tuala bby.. baby lahir feb 2020.. alhamdulillah skrg brg bby da 95% lengkap.. #1st mother

Baca lagi
1y ago

Alhamdulillah. Seronoknya tak sabar sampai