Gunting Rambut

Boleh ke org pregy gunting rambut??

11 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

org2 kata xleh. tp sy 34weeks aritu gunting jer. senang masa nk pantang, xyah dok pikir nk urus rambut panjang2. lgpun masa tgah preggy, ibu2 rimas n panas.. jd xselesa. kalo sy, potong jer. org kata kalo potong rmbut tue mcm2 leh blku kt bby. kita niat baik2, Allah sebaik2 perancang

4y ago

tula .. serah pd Allah jer atas niat baik kita

VIP Member

Baru2 ni suami gunting rambut saya, dia yg excited sangat nak potong walaupun tak prnah ada pngalaman gunting rmbut prempuan.. Hmm.. tp i suka jg new haircut dari tangan suami

4y ago

Sama la. Saya tunjuk suami youtube video lepas tu minta suami potongkan rambut. ๐Ÿ˜†

Silakan gunting, shampoo dan buat treatment sekali. Kita patut sentiasa rasa bangga dengan penampilan diri ๐Ÿ™‚๐Ÿ‘Œ

4y ago

Betul tu ๐Ÿคญ๐Ÿคญ

Boleh...๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š Saya baru gunting rambut.

Boleh je

boleh la...

Boleh sis..

Boleh je

bole sis.. xda mslh

Blh jer. Sy jenis berambut pendek. Rimas klu pjg. Hehe.