Baby gigit puting

Baby sy 3 bulan 21 hari. Sy perasan 2-3 hari ni dia macam mengamuk bila nak menyusu lepas tu kadang2 kalau dia dpt puting tu dia akan gigit tarik gitu. Lama jugak suakan breast baru dia isap elok2. Ada sesape penah mcm tu jugak tak? Agak2 kenapa yee?

6 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

πŸ˜‚πŸ˜‚ank sy pn ms umo gitu cmtu juge..hehe..dh 5 bln ni lg la..heehe..smpai acah dia letak kaber puting shield nipple tu ..dia xsuke kalau ada kaber tu ..pesan dkt dia..kalau gigit lg..mak letak ni..trus dia xgeget dh..hehee..kalau dia nk geget bg dia permainan geget2 tuk bby tu.. πŸ˜‰βœŒ

VIP Member

Ya normal tu sis. Dia gatai gusi nk tumbuh gigi.hihihi

3y ago

Tapi baru tiga bulan..anak saya nak masuk tiga bulan 21 nihhh diaaa isap main lps main lps pastu isap kejap kjap jee pastu dh xisap ..tu pn sama kee ..klo sy bg botol dia isap bila dh xnk dia letak puting botol tu mcm tepi lidah pastu duk main kunyah kunyah..fahm x mksdnya..tu pn gatal gusi kee..skrg sy bg dia puting tu pn ddk kunyh puting jela..lg satu skrg ni nk msuk tiga bln sy dgr cakcakcak mulut dia..xtau knp bunyi mcm tu..ada time laa dgr bkn stiap masa..

Owh gatal gusi pula ya..

Sama lah kita πŸ˜‚πŸ˜‚

Gatal gusi πŸ˜…πŸ˜…

Gatal gusi nk tumbuh gigi kut.. πŸ˜‚