Bagaimana

Assalamualaikum Hai semua, Hope dapat membantu jawapan cadangan or apa yang patut huhu. Before ni saya ada depo, selepas habis depo 3bulan tak ada datang kotor. Dan bulan ke 4 tu datang lah kotor 5days. Dan darah like normal. So next month nya betul2 jatuh sama date dengan yang datang kotor bulan lalu tu.. Tp ni just sikit dan coklat jek.. Pass tu xde dahh.. Dan sekarang sudah 3 bulan tak ada datang kotor.. Dan saya belum cek upt just direct g scan ada nampak sesuatu tapi doktor say no pregnant.. So hampaaaa di situ hahaah Actually saya rancang nak dapatkan anak ke 3..tapi teruja like nakk dapat baby first huhu sebab husband pon mengharapkan.. So d sebab husband mengharap tu menjadikan saya mcm stress or apa lah.. Huhu.. So ada apa pandangan cadangan untuk makan or apa untuk hormon kehamilan tu ada.. Dan boleh mempercepatkan proses kehamilan. Terima Kasih pada yang komen 😘

3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

3bulan tak datang kotor doktor tak ada suruh refer O & G ke apa-apa? Sis amalkan folic acid setiap hari? Kena jaga makan sis. Elakkan makanan fast food. Makan buah-buahan, sayur.

3y ago

Oo mcmtu. Tula sakit breast tanda nk period/pregnant. If period lps habis period biasa breast dh tak sakit. Sebulan lebih tak period & confirm pregnant normal nmpk dh babynya scan atas/bwh.

Sis ada apa2 effect x guna depo tu??moga Allah permudahkan urusan sis

VIP Member

mg dpmudahkan segalanya..aamiin