38weeks first baby

Assalamualaikum. Sy skrg 38w. Knpa ye sy sllu rasa mcm ngilu2 dkt bhgian bawah tu? Maaf kurang sopan sikit. Sy ank first xde pengalaman lg. Perut pon mngeras jugak tp xsakit dan xkerap sgt. Biasa2 ja. Baby masih aktif lg buat masa skrg ni. Sy gdm on diet cntrol. Yg rasa ngilu2 tu knp ye ibu2? Dah dkt nk bersalin ke ape ye?

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

ngilu2 tu bby dh msuk laluan dh tu sis..tgu mse ja sis nk bslin

1y ago

ohh. yeke sis. tu lah bila baby bergerak kn ngilu sgt dkt bwh tu. kdg smpai trkjut trpegang bwh tu sbb rsa ngilu tu. kdg bila baby gerak tu rsa gak cm gerak2 bwh tu ngilu2 gitu ye.