Jatuh katil

Assalamualaikum mommies Pernah ade pengalaman tak anak jatuh katil? Anak saya 5m terjatuh katil 2 hari lepas, dia menangis sekejap sy tenangkan n susukan dia, dia terus tidur. Bangun mcm biasa, aktif..gelak macam biasa bila kena agah..cuma ade benjol sikit..saya pantau 24jam takde tanda-tanda muntah ke keluar darah dari telinga n hidung ke..semua ok..tapi saya perasan dia kurang bercakap sejak jatuh..selalu bangun pagi suara dia yang bising mengomel bahasa baby..sekarang bangun pagi, menangis je..takde mengomel sorang sorang😭 saya bercadang nak ke klinik..tapi wang tak mengizinkan

12 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Tak faham dgn sesetengah org, klu nk ke klinik atau hospital, duit je jd penghalang, padahal terus je ke klinik kesihatan kerajaan,bkn nya kena bayaran..klu jumpa pakar pon baru rm5... Klinik kk rm1... Tu pon masalah besar jgk ke dr tngk ank sakit

2y ago

btul...Malaysia ni ada hospital utk rkyat marhain...sush la klu bnd bgini pon xleh nk decide

VIP Member

Pegi bawa baby cek sis,takut Ada tsliuh ..lg satu Ada baby ni seeloknya jgn tdo katil , kecuali katil Ada letak penghadang . Lbh selamat tdo kt bwh je ..baby pn selesa blh golek² tanpa jatuh

Mcm mne keadaan anak awak? Seeloknya bwk jumpe doc k.. Pegi klinik kerajaan murah je.. Semoga semuanya baik2 saje.

sy fkir ia adalah trauma.. klinik kerajaan ada puan. sgt2 membantu. skurg2nya boleh dptkn khidmat nsihat dr mreka.

Baca lagi

klinik kerajaan kan ada..byr rm1 je..klu kena refer pakar pun baru rm5..pentingkan kesihatan anak ye sis..

Pergi lah klinik kerajaan sis seringgit je sian baby nanti jadi pape lagi susah...

Kkia singgit je sis. Cuba pegi

pegi la klinik kerajaan......

bwk ank p kk berhampiran..

pg aje y kerajaan sis..