Menjaga anak

Assalam hai.. ada tak kat sini yg anak nya mak mertua yang jaga? Anak saya mak mertua yg jaga.. lama kelamaan rasa mcm geram la, sakit hati.. mak mertua suka kompalin cara saya jaga anak..ada saja yg xkena di mata dia, seolah olah saya xpandai nak uruskan ank.. saya letak anak kat rumah mertua pon ada dua sebab.. 1)sbb ofis sebelah rumah mertua 2)sbb anak langsung xnk minum susu botol .. insyaAllah bulan depan anak dah boleh makan,kemungkinan saya akan letak anak dekat rumah mak saya sendiri.. adik saya pon bole tngk2 kan ,dia pon xbekerja.. dah lama benda ni saya pendam, bila bg tau suami.. dia ckp layankan je.. bnda saya yg hadap bukan dia.. ??

5 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sebaiknye hantar ke tmpt asuhan. kekadang tu kluarga sendiri pon x suka jgak main tinggal anak sroh mak jage... mak kite kan makin brumur. apatah lagi mak mertua. cadangn shj

Skrg Ada Cara simpan Susu badan..sis ajar laa mak sis panaskan..t Kalo sis nak g keja sis Pam byk2 simpan..senang sis..

I guess all mother inlaws are asshole..biasalah kan..kita ni bukan anak dia....

2y ago

Agreeee

Knpa awal2 xletak umah mak..sbb mntua mmg akn ada masalah sikit...

3y ago

Betul tu

Mertua ni lain mengada sangat tunjuk sama menantu 😑