period sikit,hampir xda period tapi...

Sy rasa sy period sbb sakit sngt perut mcm sakit dtg haid,sembelit lepastu senggugut,lesu,asyik tetidur,ngidam makan,eskrim tapi kan.. darah sy tu sgt sikit, hampir xda period.. tapi kenapa pula sy sakit mcm tngh dtg haid yg byk darah? Hmm.. mmg biasa kah rasa sakit2 bgitu msa period sikiiiitttt bagi orang yg tngh menyusu bdn ni?

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Saya pernah kena senggugut + gastrik pada masa yang serentak. 3 minggu lepas sepatutnya saya period, tapi bila kena macam tu tak keluar darah. Lewat 7 hari, baru period. Hari ketiga period, sakit sama menyerang. Terus takde darah. Normal saya period 5 hari, tapi hari ketiga takde darah. 😵 Dia punya sakit kalah masa beranak. Tapi tu la, saya pun dah tak menyusu badan anak. Mungkin sebab hormon kot.

Baca lagi
3y ago

Baru sy dpt balas.. aduhaii,dugaan betul lah kan.. mungkin mmg hormon.. skrg ni sy masih lagi period..tapi sikit sngt darah spjg period ni.. pelik sbb lama betul siap period ni.. huhu..