Bayi sering menangis malam

Hi, sy nak tanya. Ada tak ibu2 berpengalaman mcm sy? Ank sy sekarang 1 tahun 7 bulan. Mslh skrg ni, hampir tiap mlm, tiap minggu, tiap bulan. Dia selalu terbangun mata pejam menangis mcm org pukul lepastu terduduk. Dh bgus2 tdur ats tilam. Dalam jam 12mlm -3 pagi mcm tu la. Dia akn menangis selang 1 jam or stengah jam. Letak dlm buai elok kjp. Lepastu nangis jgk. Kdg sy stress sgt sbb tak ckup tdur. Dari dia lahir smpai umur mcm ni pun masih lagi suka menangis tdo mlm. Sy x tahu nk bt apa. Letak mnyk pns ke apa. Kdg sy geram jugak tah benda apa yg gangu dia. Nak jer sy ajak dia betumbuk😅

4 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

mcm anak sulung sy dlu..start drp umo sebulan smpai dkt 2 tahun mmg menangis mlm..sy pggil ustaz buat bacaan n pagar rumah, buat air jampi, buka ayat al quran..kdg2 jd lagi sy sabar jela,sy menangis n baling botol susu ke dinding n pernah mrah anak sbb suami sy kerap outstation..sy jaga anak sorg2..skrg anak itu dh umo 4 thn sgt ceria dan friendly orgnya..bijak,pandai ckp,sgt aktif

Baca lagi

Cuba pasang ayat Al quran , tengok ada perubahan tak . Kadang takut jugak .. kita kat dunia ni bukan manusia saja . Segala jin pon ada ..

jgn mrh anak.. kesian dia.. kita sbg ibu kena sabar.. anak sy pun susah tidur malam.. menangis mase tidur..

1y ago

#sis

bawak pergi berubat .. kalau dah teruk sangat macam tu