induce

Siapa berpengalaman bersalin paksa kene induce.. bape ubat masuk

10 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Anak no 3 masuk ubat sekali je waktu pagi.. tghr dah buka jalan 4cm.. lepas tu by drip pulak dlm labour room.. sakitnya ya ampunnn😭 rasa mcm xnak bersalin dah lepas tu.. tapi rezeki kan skarang tgh preggy baby ke 4

4y ago

H꙯E꙯H꙯E꙯H꙯E꙯H꙯E꙯H꙯E꙯H꙯E꙯ tu la kan.. masa sakit x nak dah.. dah tengok diorg membesar mula la teringin balik🤣

VIP Member

Sy ank no 2 dgn no 3 induce. Msk ubat sbiji pagi. Ptg lepas asar start sakit. X lama terus bersalin. Tapi mmng sy jns xtahan sakit.. menangis2 tahan contraction 😭😭 Harap no 4 ni sakit normal

anak no2 induce drip sakitnya ya Allah contraction kuat betul tpi bukaan tu lmbt betul nk jalan 6jam lebih menahan contraction baru dpt bukaan 10 😭 itula pengalaman bersalin yng saya tkle lupe

Ank sulung..2 ubat masuk tp lmbt jgk buka laluan..sakitnya tu Allah saja yg tahu..alhamdulillah sampai sekarang masih x serik..bakal terima ank yg ke 6

VIP Member

sy msuk ubat sekali trus buka 3cm then dorang trus pcahkn air ketuban,doa bnyk2..insyaAllah...sakit tp kejap ja

VIP Member

Sy kene induce.. Sekali je ubat masuk then Jalan keliling wad nak bg laluan buka cpat 😅

Masa anak 1st masuk ubat 4kali. Jalan tak buka jugak. Baby belum nak keluar.hehe..

Saya kena 3 kali.. Tapi jalan tak bukak2 jugak.. 2 cm je memanjang..

saya anak no.1&2 induce masuk ubat sekali je ...☺️

VIP Member

Sy sekali pkul 6.30 am... Jalan lambat sikit bkak