Zuriat

Salam sis sume. Mohon doakn, agar usaha saya dan suami utk mendapat zuriat dipemudahkan dan dimakbulkan Allah. Saya juga doakan agar sis2 yg sedang berusaha memperolehi zuriat dikurniakan zuriat. Amin. Insyaallah thn ni kita bergelar ibu mengandung..?

36 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Amin...semoga dipermudahkan, jgn mudah bputus asa sbb lambat atau cepat tak penting, Tuhan akan tahu bila waktu yg sesuai untuk setiap org.Kadang wlupun penantian itu myeksakan tapi pcya lh mungkin penantian itu boleh jadi suatu keindahan bila sis tk jangka dlm rahim sis ada baby suatu hari nanti.Saya pnh lalui bnd yg sama slma 9tahun, tapi Amin..tahun ke10 pkahwinan Tuhan Anugerah kan Saya zuriat yg btahun2 Saya tunggu, mungkin Tuhan tahu Saya betul-betul nk anak.Saya bsyukur sbb dia utuskan seorang anak angkat 3tahun yg lps...Dan Tahun ni dia utuskan lagi pada Saya anugerah yg tak terhingga,zuriat dari rahim Saya sdri, dapat juga Saya merasa keindahan mengandung kan seorang anak.Saya DOA kan sis sabar dan diberikan rezeki zuriat.

Baca lagi
5y ago

Saya tahu perasaan tu mcm mn sbb saya pnh laluinya,Saya doakn sis stsa fikir positive dan berdoa semoga dipermudahkan semuanya bt sis.

Alhamdulillah baru tahun ni utk pertama kalinya dpt berita mengandung setelah hampir 10thun menunggu..skrg baru 17mggu.InsyaAllah thn dpn djangka bersalin..sy doakan sis n suami utk mendapatkan zuriat dlm masa terdekat.Sis abaikan benda2 negatif . yg paling penting Yakin seyakin Yakinnya pd Allah..aamiin...

Baca lagi
5y ago

Amin..

InsyaAllah ameenn, sy pun dah setahun menunggu nk dapt zuriat, insyaAllah harap2 rezeki kita semua akan dikurniakan zuriat yg soleh solehah dan sihat walafiat ameen ya Rabb 😘

VIP Member

Amin ya allah... Semoga yang masih menanti dikurniakan zuriat tahun ini.. Amin ya allah..

Waalaikumsalam. Semoga kita semua d permudah kn. Insyallah, aamin. . 🙏🙏😍

Aminnn aminnn.. Smga kte smua di beri rzeki zuriat scpat mungkin... Aminnn

Amin ygg..smga murah rezki n cpt² dpt byk bby🥰

Amin amin.. Doakan saya juga.. Rmi dh tnye.. Tk tahu nk ckp pe dahh..

5y ago

Amin..semoga kita sm2 mendapat zuriat

Insya Allah. Amin. Semoga semuanya dipermudahkan Allah SWT.

Aamiin. Semoga ada rezeki zuriat untuk kita dalam masa terdekat ni