jahitan terbuka

salam ada tak kat sini yg jahitan terbuka?? tpi x jahit balik n jahitan tak cantum kembali?? ada masalh x akn dtg klau brsma suami??

8 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

allah..bila baca ni tringat lak saya dulu bsalin jahitan terbuka..bkn sebab sy lasak ke apa...tp sebab misi cuci dkat rumah kasar gila...seblum misi cuci ok je jahitan...suami sy tgok misi cuci rasa mcm nk mrah je... alhamdulilah skrg dah ok... sy g swasta... diorang buka bnang.. n bg ubat..nk jahit blik mcm xpadan dgn harga.... sebab isi byk dah tumbuh... cuma tgl parut je..nmpk xcantik..😌

Baca lagi

Saya jahitan terbuka tak jahit balik Sbb dah dua kali jahit. Kulit dlm lembut mcm tauhu. Doc ckp Nti dia bercantum jgk. Sekarang buat sitz bath je. Tak tahu la Ada masalah tak dgn suami nanti Sbb dlm pantang lagi 😅

Hari tu pernah lah jahitan trbuka. pergi jumpa dr pkar swasta, dia xjahit pn just bgi ubat. Xde masalah bersama suami cuma tinggal parut sikit je

VIP Member

sy xingat bila sy bersama rasanya 90hari kot..takut jugak..tp ok je xda mslh..hihihi..buat pelan2 je

better sis consult dgn doktor..

xde pengalaman lagi kea mcm ni

VIP Member

jumpa doctor sis

jumpa doktor