Cirit Birit

Nak tnya. Ade siapa2 pernah mengalami cirit birit masa awal pregnant tak? Saya bru 6 minggu ni kena cirit dah 3 hari. Makan je membuang sampai rase kepala n bdan ni berat sangt. Ade tips tak nk kurangkan. Doc tak bg makan sayur, buah n susu. Tu maknan menggalakkan lagi kita kena cirit. Dah pergi klnik ubat tahan cirit sy xblh telan langsung nak muntah nye balik. Hmm

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Saya ada kena cirit birit masa hari raya tahun lepas. Makan macam sangat. Alhamdulillah, tak lama kena je. Sehari je lepas tu elok sendiri. Semoga dipermudahkan urusan dan selamat semuanya ye sis. Aamiin 🤲🏻💕

Sy pernah kena sbb makan lauk kenduri kahwin. Tapi sy banyakkan minum air masak je. Sbb satu hari je cirit birit tu. Tak try pegi hosp sis ?

2y ago

Ohh tapi lama jugak sis kena tu. Risau dehydrated je.