hearbeat tak ada

hi mommies. saya skrg 10w. masa 8w ada scan nmpk janin & heartbeat. harini scan doc ckp janin kecik & hearbeat tak ada..kena tunggu 2 minggu lg utk scan semula. siapa pernah rasa macam ni? ade kemungkinan tak hearbeat ada balik. risau

7 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

banyakkan bersabar.. kalau boleh pergi klinik swasta untuk cek.. saya haritu pown mcm nie jgk situasi.. dktr bg masa 2 minggu, sehari sebelum serah diri untuk dnc, bnda tu kluar.. kena bnyakkan bergerak nak bg cpt kluar..

2y ago

haah, sy buat kt klinik swasta.. mula pegi klinik biasa, pastu utk pengesahan sekali lgi pegi klinik pakar..

Situasi sama mcm sy. Masa tu waktu nk buka buku pink. Tp sy xde rezeki, gugur waktu menunggu dlm tempoh 2mggu utk repeat scan

boleh update keadaan kamu skrg..ada scan kat klinik lain tak?

saya sama sis.. boleh sy tau perkembangan baby sis cam ne?

1y ago

salam sis, blh tau x mcm mana perkembangan bayi sis, sy pun mcm tu.. 🥹

Hrp xde pape blku sis . Doa yg baik2 ..Amin

VIP Member

Pernah..Silent misscarriage 😓

insyallah doa baik2