Panas Baran

Ibu2 kat dalam nii...ada x yg suami panas baran/ego tinggi.... Xboleh silap sikit....asyik nak marah jaa....walaupon benda kecil tapi marah tu mcm kesalahan besar... Suami sy mmg baran sgt..... saya sabar jaa dengan kerenah dia..... mcm mana ibu2 atasi masalah suami baran nii ya...???

4 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Sbb tu sy dri awal kawin pantang suami marah. Sy ckp jgn marah nnt sy marah angin jgk. Jgn mcm2 sy kata. Haha smpi skrg dia ssh nk marah sbb sy sllu igtkn ckp baik2. Ape igt kita ni bdk2 ke nk marah. Sy pesan gitu. Jgn biasa kn nnt smpai ke tua mkn hati. Doa bg suami lembut hati dgn kita.

sabr je lah . sbb suami sy pon macam tu kadang bergurau tersalah ckp padahal bnda tu biasa je gurau tpi dimarahnya smpai tknak layan kita .

kadang tu terasa jugak sikap nya . tapi tengah pregnant ni tknak ape kita rasa anak ikut sekali .

lelaki ni ada masa mmg mcm tu la.mcm suami sy tgk mood dia jg.yg pnting baran x memukul.