mana patut saya percaya

Haii, saya nak tanya / minta pendapat semua, masa kandungan saya berusia 24 minggu saya ada buat detail scan dgn pakar O&G dan result Alhamdulillah baby normal sihat.. Baru-baru ini saya ada buat scan 4D masa kandungan 29 minggu di Klinik swasta, doc yg bertugas merupakan bekas doc di KKIA.. Masa scan doc kata ukur lilit kepala bayi tidak selari dengan usia kandungan, anggota badan selari dengan usia kecuali kepala ada besar sedikit.. beza 3 minggu.. 😔 mana patut saya percaya? sedangkan detail scan semua ok.. hhu.. saya tgh tunggu app di KKIA bulan depan, harap masa scan semua ok.

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Saya pun begitu awalnya semasa scan 5minggu, Doc pakar klinik buat edd tarikh 04/10.. Bila saya scan lagi nak buka buku, Doc check lagi tukar Edd 28/09.. Baru2 ini Saya sudah hampir nak masuk 13 weeks, Doc check scan tukar lagi Edd 24/09.. Makin turun pula tarikh.. 😅.. So, nothing to worry Sis, yang penting baby sihat dan normal..

Baca lagi

Sis percaya o&g punya,sya biasa chek up di klinik siti,dia kat lilitan kepla baby besar,bdn semua normal,sya pi o&g rupanya 1 bdn baby besar..saya punya lah risau ingt kepla jea besar..