Baby mula menggigit.

Hai, nak tanya. Baby girl saya baru masuk 4 bulan. Tapi sekarang pantang tengok orang makan, mesti dia telan air liur, macam nak jugak, tapi setakat ni dia takde menangis mintak makan lagi. Saya ade belikan biskut jenama Heinz Teething Rusk, tapi setakat ni saya tak bagi lagi biskut tu kat dia. Apa saya perlu buat ye, sebab dia asyik gigit2 jari dia. Kadang2 dia gigit2 mainan dia, tangan orang pon dia nak gigit. Pendek kata semua yang dekat dgn mulut dia, mesti dia nak masukkan dalam mulut n gigit.

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Belikan teether

3y ago

Mn2 pn ok jnji xkeras sgt. 😁