selera makan tiada

Hai mommies , sy hamil 8week ++ . Nasi tak dapat masuk perut . Dah setengah bulan tak mkn nasi . Ada pun mkn sikit2 je. Berat badan pun dah turun. Erm . Berapa bulan ya selera mkn ada . Stkt ni mkn biskut and minum susu je. Dan mkn yg sup2 mcm soto ja. Tu pun mkn sikit je.

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Awl kehamilan mmng MCM tu sis tp kne pksa jgk sbb ksian kt bby xde tenaga nk mmbsr Sya awl mmng MCM tu jgk siap kne mra doktor sbb smua turun skrg alhamdulillah kndungan da 20week rsa ok da lancar makin kuat MKN

4y ago

Amin2 sis😇😘

dalam 5 6 bulan jugak laa tupon selera ta berapa na selera

4y ago

Yala. Tak paksa makan tkut pula bby ni ada apa2 ke. Kesian bby.. Asal nmpk nasi mmg tak lalu nak makan. Tahan diri dri termuntah.