Adakah anda mengalami bengkak pada mana-mana anggota badan saat ini?

Voice your Opinion
Ya, bahagian kaki
Ya, bahagian tangan
Ya, bahagian muka
Tidak, saya tidak mengalaminya

1449 respon

22 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

tga bengkak kaki. dr raya 1st smpai sekarang tk surut2. prjalanan balik kg dh 6 jam. tk smpat reda dh beraya umah sedara mara yg jauh2. duduk lama dlm kereta kaki tergantung jd bengkak. nih raya ke 5 dh kna balik rumah 6 jam perjalanan. harapnya bengkak tk teruk & cpt surut

kaki, tgn bengkak. hasil travel berturut2 duduk dlm kereta lebih 10 jam dlm masa 2 hari mana taknya. walaupun bnyk kali berenti kt rnr. balik2 je rasa bengkak, tgn nk genggam pun agak ssh dan cepat kebas. terfikir jgk, ada kaitan pemakanan ke ye?

Alhamdulillah setakat ni tiada, sebab tak duduk setempat je. Kena jalan jalan bagi lancar aliran darah. Kalau duduk setempat je kaki kebas kebas mula lah rasa macam nak bengkak kaki, bila dah berjalan jalan okay

alhamdulillah tak ada lagi. cuma kadang kalau biar kaki tergantung lama rasa penuh kaki, tapi tak ada bengkak. kena berjalan/urut/tinggikan baru rasa lega

alhamdulilaah stakat ni blom jd lg..cuma kalo berdiri masak 1jam tu lenguh je..so kna berjalan2. nk masuk 3rd trimester

tgh bengkak kaki😅 esok da masuk 7bln,mgkn normal kot ,berdiri lama dan kuat sgt jln2 mgkn punca bngkak kaki kot

VIP Member

takpernah kena bengkak2 lagi. tapi cepat kebas dan terkehel kalo dok bersila atau terlipat skit.

VIP Member

Kalau duduk lama kaki bengkak. Bila jalan elok balik baru lega.

Alhamdulillah . setakat ni takde bengkak . harap² sentiasa sihat sepanjang kehamilan ni .

pergelangan kaki bengkak dah sakit Bila berdiri lama dan duduk lama m