Baby tak nak tidur siang ?

Baby saya umur 2 bulan tak nak tidur siang. Kejap je tidur, tak sampai 5 minit bangun lepastu nangis ? Siapa baby dia mcm ni jugak?

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Sy mcm tu jga. Sy akan pastikan sblum abah dia turun kerja. Sy dah habiskan kerja dlm rumah. Masak, sapu semua. Lepas tu, baring2 jga dgn baby situ. Main dgn dia. Bawa dia jln dlm rumah. Dah penat, dia akan tdo dlm sejam paling lama. Klu mlm, dia lena sgt tdo. Sbb siang byk main..

Baca lagi
3y ago

Oo kira normal la ye. Sy punya la risau + pelik budak ni tak nak tidur. 1 hari tak boleh buat kerja apa πŸ˜‚