tak pasti

Assalamualaikum semua, sy nak tanye. Smlm bru jmp doktor n doktor scan ckp kandungan sy bru 6w mcm tu. Masa scan tu baru nmpk kantung baby je tp tak nmpk bby ag. It's normal?... Sy first time pregnnt. Mohon pnjelasan plss.

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Wslm....sy dlu pun mcm awk 6w blom nmpk lpastu sy kne g hosptl kne masok kot bawah tu dy ckp cuma ada kantung je....then bila dh masok 8w dy dah nmpk dah.....

Waalaikumsalam. Jgn risau sis. Saya kandungan 11w baru nampak bby 😊

2y ago

terima ksh utk Soalan .sy berdepan dgn bnda Sama..lega bila baca post ni..