stresss

Ad y cm sy x...srtiap kali ibu mertua mesti call tny psl sy dh beranak ke blm...memng ni ayt2 ibu mertua ke untuk dpt cucu ..sbb mertua sy ni dh ad ramai cucu gn ank2 lain Sy pun fhm mak mertua nk cucu..lg pun sy bru hmil ank first after 5year waiting..ea mmbuatkn sy cm x selesa gn somi

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Sy pun sama jga mcm sist..tpi sy postifkan sja ..mgkin mak mrtua brtnya sbab xsbar2 nak dpt cucu lagi..excited sngt kot..kan..fkir yg baik2 je sist..jgn trlalu fkir sngt..mngkin tu cara dia nak bgtw dia caring dgn sist dan baby..☺☺

3y ago

Hrp cm tu sis..

VIP Member

Bgtau je baik baik takkanla baru mengansubf dah beranak. Tnggu dah due date barulah tanya