Suslena Arahap, Malaysia

Nurturer of 3 naughty superhero

About Suslena Arahap

folic acid jb
Sape kat sini yg nak ubat IBERET FOLIC. sy nk bg free je,sy bli sndiri kt farmasi & bnyk lg.
Nak
VIP Member
Sy pun ada banyak. Siapa yg berhajat boleh pm
30week
Bby kerap mengeras,perut kdg2 skit,tp lendir ke pape tanda xde lg,, Xbleh mkn nasi nnti nk muntah
Baby mngeras sbb ruangnya mkin sempit 😊 Kalau risau,sis bleh gi check yee
sedih
Rase down sgt ble doct suspek buah pinggang bocor
Sbb kencing kotor ker?
Allahu akhbar . Bertabah lah sis .. Semoga Allah memberi mu kesembuhan .
tak boleh berharap sgt
Org kata klu perut lonjong kedepan ank llki,klu bulat kembang plk ank perempuan,,, Sy dah 3 boboi,teringin nk dpt gegel,,mcm dh confident dpt gegel sbb perut mcm bulat kembang,,tp xtw la knp ttbe mlm
..read
VIP Member
https://www.appointmentquest.com/scheduler/2160064131 Pilih klinik/hosp n sonographer, nnt sonographer akan dtg sini. Dia cuma sewa tempat utk scan je. Boleh pilih nk scan apa, detail, 3d,4d,5d,6d...
..more
stress
Haritu ternmpk org post psl point,,so sy pn cbe la skodeng point sy,,ya Allah baru 58point😆😆😆😆...ble nk dpt 800point ni,,,nk muntah pn ade rasenye tengok point jln mcm siput,,hahaha
Hehehe kna jauh kn nk kejar point
VIP Member
Haha bertabah la. Usaha tangga kejayaan 😂😂 Chaiyok2!!
cari kwn
Sy due bsalin 9/11/2019 (HSA JB) Ade x yg geng due nnti.
🙋🤭kita geng sis Sya juga 9/11/2019 semoga di permudahkan
2/10 hehee
10/11🙆 yeayyyy
Saya 8/11 HSI JB
due sy 12/11/19 (HSI JB) mme tau jmp geng jgk 😅