pergerakan bayi

Skrng sy tengah hamil 24w4d..normal ke bayi bnyk bgerak pada waktu mlm je..tp wktu siang bayi kurang sikit nak bgerak..rsau jg knp mcm tu..ada yg pnglmn mcm nie x..??ianya normal atau x ye..

18 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Hihi.. normal kot sis.. sama mcm sy siang kureng aktif.. tp time ibu die landing baik punya ataih katil.. rase mcm baby melompat² pulak dlm perot ni ha.. kadang nak tido pun rase geli².. sabo je la✌️😁

Sama. Siang dia gerak2 manja2 je kdg2 risau pulak sbb xrasa dia grk. Bila dah baring mommy nak manja2 gn dady dia pulak terlebih aktif😝 saje laaaa tu xbagi manja2 🤣🤣

VIP Member

Normal tu sis... Sbb baby x kenal siang mlm.... Siang die tdo... Mlm die main... Baru2 lahir pun cm tu... X kenal siang mlm... Lama2 baru okay😇

Normal. Tp make sure baby msti ada gerak jgk even x aktif. Klu dia x gerak, kena kejutkn. Sbb nnt 28w kena kira gerak.

3y ago

Owh okay..tq sis

VIP Member

Normal sis.. Nanti kena rajin kacau² perut atau cuba minum air sejuk.. Kasi dia biasa gerak² waktu siang lak

Sama la sis. Sy ni 25 weeks. Siang baby mcm x aktif sgt. Malam la bru aktif rasa dia tendang manja manja gitu

Sama lah kita pn. Siang tk aktif sngt kdg tk gerak langsung bila mlm ja bkn main dia aktif 😂

Sama la kita..24w++... Malam kemain dye aktif..siang..tido agakny😅😅

sama la. mlm2 baru dia gerak2. siang mcm byk tido pulak bdk kecik ni 😂

VIP Member

24w normal time malam je. Masuk 28w ke atas dia main bola siang malam 😂