Pening,muntah,lemah,letih, pitam

Siapa selalu prangnancy mual/muntah,pening,lemah,nak pitam,kpla rasa MCM nak pecah bila pening tu kuat datang..badan rasa tak bermaya nak layan orang nak buat kja rumah pon lemah..selere nak makan pon tak ada..saya smpi skrng blom ada rasa nak makan lagi..tak ada selera nak makan perut tu rasa lapar tapi MCM tak bolh nak msuk nasi ke apa² lah.

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

saya, tapi skrg da nak masuk 4bln okay da sikit. kkdang ja jadi . tapi bab makan nasi mmg tak bapa lalu sgt, makan pun sikit ja.

sama lahh...xde slera nk mkn...1suduh nasi pn susah nk telan...bdan lemah rsa nk bring2 je xnk buat krja rmah